Svet-Stranek.cz
Kámen, nůžky, chrobák...?
Stříhání

Vaše dotazy a otázky ke stříhání (vase totasi a otaski ke stri'ani):Kámen, nůžky, chrobák...?

Vaše dotazy a otázky ke stříhání (vase totasi a otaski ke stri'ani)

Věřím, že novinky mohou některé hráče zmást, proto se tu můžete zkušených "stříhačů" ptát na vše ohledně Stříhání. Nebojte se vznést svůj dotaz a zkušení členové ITO vám rádi odpoví.

Sem samozřejmě napatří všechny spamy, vulgarismy, urážky a tapetování smajlíky. Za toto budou udělovány výmazy.

Děkuji za pochopení!
potihcpd


verim, se novinki mo'ou nektere 'ratse smast, proto se tu musete skusenik "stri'atsu" ptat na vse o'letne stri'ani. nepoite se vsnest svui totas a skuseni tslenove ito vam rati otpovi.

sem samosreime napatri vsekni spami, vulkarismi, uraski a tapetovani smailiki. sa toto putou utelovani vimasi.

tekuii sa pokopeni!
potihcpd
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
16. září 2009 v 21:27
Mëträkül
odpověď na tvoji odpoveď mně: ano v soustavě by nikdo neměl být znevýhodněn ale 7 chrobáku neni soustava to je prostě 7 chrobáků...pokud chcete tohle vyřešit zaved bych pravidlo že 7 chrobáků má stejnou vlastnost na zabíjení telefonu jako upgrady(pochopitelně pokud ve hře budou 2 chrobáci a kulička pravidlo platit nebude.....) ale pokud se chcete dál hádat směle pokračujte
16. září 2009 v 21:11
Firefox
kazda diskuze nmusi byt jen hadka. muze tbyt i konstatovani nad stejnym nazorem. bylo dano, zpero zabije sekno zive, n pohybujici s.
vymizet, jako zruseny nbude, ae bude sdavat minimalne... jako predminuly cas v cestine, podle wiki porad existuje a pouziva sjen v pripade "zil byl jeden kral..."

hm, nj, stejne dobre muze pavouk mrvoukovi obsadit jeo pavucinu a shodit ho na zem. v ho pocituje jako konkurenci v pavucinovem prumyslu a produkci pavoucio hedvabi, zsbude radovat z jeo smrtni a na oslavu ho rozporcuje... hee, proste odvozovat pravidla z tehle hovadin jblbost. ty pribehy sou bud jako vtipny doprovod k danemu pravidlu, take aby ssnaze zapamatovalo, ae pokud sod nik budou ta pravidla primo odvozovat tak daleko ndjdeme

tak hee, potihcpde, tzsupgrade musi prizpusobi panovi, cstyce neutrality rikam take. proti tomu protestuje metrakul s tim, ztmusi byt vyhodne pro oba, tak jak??
pokud supgrade musi prizpusobit, ok, pak kulicka komara nokrani, ae ani strom komara. az sem s mnou souhlasis. pak ae nkapu jak ces vysvetlit zten strom komara okrani, esi na nej nprenese neutralitu. tys argumentoval neci neurcitym, jako "tak tproste j" jako jediny zpusob, jak bbylo mozne, aby komar celil pravitku jtakovy, zmu strom poskytne svoji neutralitu s pravitkem. todmitas... ja take... tak nkapu, proc sme na rozdilnyk stranak...

k metrakulovi, kery rika, zbnido v soustave nmel byt znevyhodnen: jake vyhody plynou pro kulicku z spojenectvi s krobakem, dyz samotna bremizovala s trakarem a takle prohraje?? velice vyhodne...

dal k potihcpdovi - tak tzporazis pravitkem strom jstejne realne, jako dyz najede kacinec s trakarem dnory... taze zde argumenty nhledejme...

rozhodne nsouhlasim s tim, aby spravidla porusovala! a dany natvrdo byly. teda kazdy potvrdil, zkulicka jupgrade. v spolu s krobakem tento upgrade prectavuje 6 krobaku... porad jtupgrade... dyz prijede trakar tak 6 z 7 krobaku ssou soucasti upgradu a jako upgrade maji s trakarem neutralitu, prece n? nsnazim ste nastvat tim, zsfurt ohanim upgradem, jen nkapu, cjtak tezke na tomhle pravidlu pokopit. ja nidy npoprel tzkulicka pridava 6 krobaku, ae tekto s6 krobaku sou jakoby upgrade! zni tdivne, ae dyz szamyslite, k jnemu zaveru dspet nlze. obe strany rikaji ztrakar vyhraje, jen nkapu, metrakule, jak muze vyhrat podle tveo pravidla o predavani neutrality. 1. tbude nvyhodne pro kulicku a 2. i dyz prectavuje 6 krobaku jporad upgrade a podle tveo nazoru uplatneneo v souboji pravitko x komar + strom bmela s trakarem remizovat.

davam pozor, uved sslovo typicky. ok, s tim souhlasim... ae jupgrade, bylo bnfer vuci ni i vuci krobakovi, dyby k ni jako k upgradu i dyz ntypickemu byla uplatnovana odlisna pravidla jako k jinym spolkum.

opomnel sduvod zabiti pera. mame argumenty: pomoc panovi, zabiti telefonu, zabiti pera X ntradicni typ pomoci panovi. musim rict, znidy nbylo stanoveno, cma splnovat "plnohodnotny" upgrade. s ohledem na tzkulicka jupgrade bsspis zdalo, zupgrade jten do dava panovi nove skopnosti STEJNE DOBRE jako ten do pana rozmnozi. nedo by moh prijit a rict at upgradem zustane kulicka vylouci streba trakar, kery nporazi telefon, coz jtake 1z znaku upgradu. jak vidime, sekny upgrady sv necem lisi, tak bnbylo dobre 1 timto zpusobem odstranovat. upgrady sou sekny 4 a zrovna pravidlo o predavani neutrality byk rek, zbsmelo vztahovat na vsekny, pac mmtalne smyslim, zsou v rozvnovaze (v dobe dy bylo receno, ztrakar nporazi telefon tak v rovnovaze nbyly).

zbytecna j, pac tlze zaridit vyhrou pravitka, kere ma argumenty k tomu aby vyhralo.

nmuze, pac vzajemna neutralita upgradu svztahuje k upgradum nzavisle na jejik odlisnostek! nni podminena efektem upgradu... aby mel upgradu neutralitu s jinym upgradem stacvi aby byl upgrade a npbere sv uvahu, jake ma jine vlasnosti. proto nvidim duvod proc delat mezi stromem a kulickou takovy zasadni rozdil.

druhy prispevek:

tak s tim nsouhlasim, jak sem napsal v tomto prispevku, muze byt upgradem prectavujicim 6 krobaku. myslim szkulicka bnmela spojenim s krobakem ztracet sbou upgradnost. jttroku zvlasni, ae urcite tnni vyslovena blbost. podle me jmozne, aby naky znak prectavoval jiny znak (ci 6 jinyk znaku...) a zaroven nztracel svoje predkozi vlasnosti. jako pripoustim, ztvypada zvlasne, ae nvylucuje st. muze byt 6 krobaku, kery, pokud suvedomujou svuj puvod z kulicky a nikoliv primy, tak dhromady prectavujou upgrade.

pcl, zajimava pohadka, ae podle me sou krobaci z kulicky stasteci a pri spatreni trakare nuetralitu nvylouci...

cnkapes? proste metraul rikal, zupgrade (strom) bv zadnem pripsde nmel byt spolkem znvyhodnen, coz jo 180° jinak nez nase tvrzeni o prizpusobeni ci podrizeni s upgradu panovi.

tak jak rikal alfred nora, byla bcpis ucebnice "strihani pro stredni skoly" pozdeji bsmohla udelat i decka verze, dy btnedo prozival, v bscelou ucebnici tahnul naky pribeh....
16. září 2009 v 15:19
(S) potihcpd
Firefox včera v 21:46 - Ohledně upgradnosti viz můj předešlý příspěvek. Zde jsi navíc uvedl jednu nepravdu. Ona ztrácí svou upgradnost! Nemůže být zaroveň kuličkou a zároveň 6 chrobáky. Ona si vlastně může vybrat stav, ale protože chrobák je její "otrokář" tak se musí přidat k němu a rozdělit se na víc chrobáků. Nebo mě teď napadla další varianta vyplývající z příběhu, ale trochu "ostřejší", však ale napíšu ji sem (vychází trochu z logiky a příběhu): "Kulička musí být oplodněna chrobákem, aby se s ním mohla "spojit" pokud dojde k setkání kuličky a chrobáka, proběhnou repiky a uvnitř kuličky se vylíhne plod, vlastně 6 plodů nových chrobáků. Pak se z kuličky vylíhnou, snědí její obal (kulička je jako vajíčko u slepice - taky se z něj líhnou kuřata, ale nejedí skořápku, protože je tvrdá, naproti tomu, kulička je měkká), vlastně celou zbývající kuličku, která se z důvodů líhnutí změní na hromadu měkkých kousků obalu a můžou se hned v čele s chrobákem postavit čelem ke komárovi nebo Kačincovi a nebo naběhnout a nechat se přjet trakařem. Ovšem noví chrobáci si v sobě nechali snězením kuličky trochu její neutrality. Pokud jsou spolu, jakože jsou, sestaví neutralitu celou a poráží telefon v případě s Norou samozřejmě. Avšak když uvidí trakař, jak se na ně řítí, strachy se...ehm...vyloučí exkrement, který obsahuje kousek kuliččí neutrality. A pak tudíž nemohou nutralitu předat svému vedoucímu starému chrobákovi, který už svou neutralitu dávno vys...vyloučil. Z těch nových chrobáku zbyde buď 1 nebo i všech šest, záleží na jejich štěstí a na tom, jestli je někdo použije najednou. Z toho plyne ponaučení pro vás děti: Při stříhání dávejte chrobáky, jen tak je zachráníte před vyhynutím! (Toto není reklama na propagaci chrobáků!) Konec pohádky."

Toto jsem už vyjádřil v příběhu, který mi příjde dost realný a takto to je. Jinak já nejsem proti tomu, aby byl upgrade poražen pánem, neboť obdobné věci se děly i ve středověku, kdy král poslal své vojáky do předem prohrané bitvy a potom třeba i sám zemřel. Takhle je to aspoŇ šlechetné, že do toho nových +6 chrobáků jde se svým "králem" chrobákem a nenechají ho zemřít samotného. Navíc oni jsou noví chrobáci. Nevědí, že je to může zabít. Oni jen vědí, že mají bezmezně poslouchat svého pána a připojit se k němu. A svůj názor jsem už vyjádřil v předešlém příspěvku!

To poslední jsem nepochopil! Vysvětli mi to prosím.

P. S. Navrhuji k učebnici přiložit i historické příběhy vývinu a bitev jednotlivých znaků a hlavním hrdinou, který by to všechno prožíval by byl chrobák. mohl by bitvy sledovat nebo se jich účastnit nebo do nich posílat své poddané a umřel by až na konci. Samozřejmě se u něj může jednat jen o bitvy. vývoj jednotlivých znaků a pravidla podlitá příběhem by byla nejspíš zvlášť ke každému znaku. Samozřejmě, je to hodně kombinací bitev (udělal bych všechny možnosti až pro maximum hráču, které jsem zapomněl, prosím napište mi ho, jestli ho někdo víte), ale pro kompletnost by to bylo zajímavé.
16. září 2009 v 14:56
(S) potihcpd
ff včera v 21:38 - Ok, já to chápu. Řadíš mezi živé všechny organismy, ale bylo to myšleno na živočichy nebo věci, které se pohybují, abych to lépe vystihl. A pokud s tím souhlasíš, tak nevím, co řešíme.

Tak nepřikláníme se k názvu, ale ke stavu toho živočicha. Pokud si řekneme, jakože si můžeme říct, že péro zabíjí jen věci, které se pohybují a jsou to živočichové, tak ho logicky mrvouk zabíjí. Neutralita zde je zbytečná a není na místě.

No dobře, ale rozhodně se nemůže stát, že by úplně vymizel. a malý podíl na tom má i to, že patří k nejstarším základním znakům. Samozřejmě může být používán velmi málo, ale vymizet nemůže.

Dnes ti bylo vysvětleno, že pavouk se mrvouka "lekne" nebo bude tak smutnět, že nebude dávat pozor a posmrtný záškub mrvouka ho zabije. Tady je to čistě z příběhu odvoditelné.

Ok, ale pocitově si nedokážu představit, že by pravítko porazilo strom.

Soustava může být oslabena! Upgrade je znak, který je stvořen k tomu, aby se přidal k pánovi a v pouze některých případech ho posílal. Životní úkol upgradu je takový, že se musí přidat k pánovi i za cenu smrti. V případě kuličky se upgrade změní na +6 nových znaků (tímto bych chtěl omluvit jakoukoli mou chybu na této stránce, kde je napsáno, že kulička přidává +7 chrobáků) a jako takovýchto 7 chrobáků trakař hravě přejede. A to, že se budeš stále ohánět slovem "upgrade" ti moc nepomůže. Spíš mě to štve. Žádný pravidlo není natvrdo, tak jak to řikáš ty...musí se trochu uvolnit občas nafouknout a občas pozměnit, stane se z něj "výjimka", která však stále bude pravidlem. Mimoto, pravidla jsou od toho, aby se porušovala.

Nebude. Tvůj příklad se úplně neshoduje s případem prakostromu, pouze v některých bodech souhlasí. Proto tento případ může mít ojedinělá pravidla. víc ti k tomu nemohu říct, protože argumenty další k tomu nemám. Vše, co jsem chtěl říct jsem řekl a jsem jednoznačne pro neu, i kdyby ji měl strom předávat. A nepiš, že v tomto případě by ji musela předávat i kulička. Kulička není TYPICKÝ (dej si pozor na to slovo, které jsem uvedl!!!) upgrade a mezi upgrade se řadí pouze z důvodu historického, dále proto, že "posiluje znak" (i když tohle je v uvozovkách, protože ona ho neposiluje, pouze ho násobí a to je rozdíl) a z důvodu neutrality mezi upgrady, která se nepřevádí na chrobáka, avšak výjimkou je případ, kdy je ve hře telefon s norou (v tomto případě bylo stanoveno, že když je ve hře telefon a nora + upgrade, tak telefon vypadává a hraje se dál nehledě na ostatní výhry/prohry, protože jinak by nemusel být zabit ani telefon...). Pouze z těchto důvodů patří mezi upgrady. Uznávám, že jsou to silné důvody a že tam celkem logicky patří, ale nemyslím, že je úplně plnohodtný. Byl bych samozřejmě radši, kdyby se oddělil a přidal se k telefonu, ale to se mi asi nepovede, proto ho klidně budu respektovat mezi upgrady, avšak jen za podmínek, které jsem uvedl.

Ok, vždyť proto to tak je.

Nevím, co je na tom vtipného, ale tady je neu stanovená a zcela daná. A rozhodně neni zbytečná (mimochodem, jsi zlomyslný).

Ano, proto jsem stanovili, že kulička je tak odlišná od stromu, že to klidně může být v každém případě jinak.

Ano asi bych se zde přiklonil k tobě, i když byla by zde správně i neutralita. Ale protože Kačinec je v základu deratizátor a trakař zabíjí chrobáky, to jsou 2+, zatímco pouze výjimečný počet chrobáků zabíjí Kačince a kulička může předat 1/2+ (nevím, jestli je možný i případ, kdy je neutralita nekladná, ale asi ne, případně by to bylo 1/2-), tak součet máme s přimhouřením oka 2+ X 1 a 1/2+ (příp. 1/2+) a z toho plyne, že má vyhrát kačinec s chrobákem. Připočítáme-li faktor, že chrobák má být slabý a chceme posílit Kačince, tak není co řešit a jasně vyhrává "TraKač".

Nebo někdo jiný.
15. září 2009 v 21:46
Firefox
radi sk nim i kuli tomu, zporazi telefon ci pero, tjprece vlasnost upgradu!
telefon upgrade nni uz jen proto, zznaku, k keremu spoji npoaha ae zavazne poskozuje, kulicka pomaha. jak vidime, ma spoustu odobnosti s ostatnimi upgrady.
jj, vztahuje sporad! ucinek kulicky jpridani 6 krobaku. a nmuzes rict zupgrade pri aplikaci sveo ucinku straci svoji upgradnost... tedy kulicka jupgrade porad i dyz prectavuje 6 krobaku

n, prave, podobnosti. ma stejne znaky jako upgrady, a navic tjupgrade, tak bsmela kovat jajko upgrade a nztracet tuhle vlasnos jen kuli krobakovi. jak uz sem rek, oslabilo bji t a tprece metrakul nce, aby btl upgrade nucene oslaben spojenectvim s svym panem, z?

bavili sme skrome tho take o tom, jak sem ti psal. o tom, zda jmozne udelat i neco jineo krome vyrazeni telefonu upgradem
15. září 2009 v 21:38
Firefox
potihcpd, vcerejsi megakoment
tak esi muze byt strom uskly, stejne tak nzive muze byt cokoliv ziveo. strom jzivy a presto ho pero nporazi. jako me tnvadi, jen sem rikal, ztjjakoby vyjimka, pac jina pravidla zarucuji, zmuze porazt nzive veci i prohrat s zivymi.

priklanet sk nazvu jdoivne njjistejsi jdrzet spravidel, podle keryk btmela byt neutralita, fak nkapu, proc btmel vyhrat mrvouk... ty pravidla maj stejnou vahu. zde bta neutralita byla zcela oduvodnena.

kacinec jdost slaby. tzjneco stare urcite nzaruci popularitu. papir jnjstarsi, resp. stejne jako nuzky a rozdil v popularite jdost velky

hee, zas esi tberes tak, zmrvouk jmrtvy, tak pak nmuze udelat vubec nic, ani zabit pavouka tjlepsi rict jen tzjthmyz, tbude stacit, resp. stacilo

pokud sbudem pridrzovat pravidel, tak velikost nhraje zadnou roli. velikost jdulezita max. v pribezik k pravidlum.

j, kulicka jscice +6 krobaku, ae jtupgrade a jako takovy ma s trakarem neutralitu, kerou bpodle vaseo pravidla mela predat krobakovi. argumentuju tim cim metrakul: spojenectvi s krobakem kulicku oslabi! a ssoustava nma oslabovat. esi sz obou prenese dsolku sekno kladne, prenese si neutralita. soustava joslabena tim, zsnprenasi. pro kulicku bbylo tudiz nvyhodne spojit ss krobakem, esi ji ten privede dzahuby.

n, puvodne zabijelo komara, s lukaskem zabijelo nuzky, tak tji ted. ja sem pro vyhru pravitka. jiste tento pripad jojedinely, ae uvedomte s, zesi tjneutralita, bude tmit nasledky i ohledne meo prikladu!

cstyce vyhry pavouka nad krobakem, tbyk bral, krobak ma byt njslabsi v extrasilny, dyz sou 2 kulicky, ae nic mezi...

eliminace neu... az tolik jik zatim nni, ja varoval, at je ndavate zbytecne treba jako prav x koma + strom
jinak: nuzky-kacinec, lukas-pavouk, krobak-pavouk a upgrady vzajemne, tjsekno

trakar krobaky (a tedy i krobaky z kulicek) zabiji a upgrady zabijeni predavaji. zatoimco kulicka bpredala jen neutralitu a ty snpredavaj, resp, tnbylo stanoveno.

kac + trak x kro + kul - muj nazor: neu snpredava, zabijeni j. tedy trak pomuze kacincovi zabit i sude ci sedmickove mnozstvi krobaku a tim tkonci... v svem prikladu sem mluvil o trakari bez kacnce, smozrejme

obcas prijemnejsi nni, pac dni furt naky dajrt keca...
15. září 2009 v 21:20
(S) potihcpd
eau dnes v 19:06 - Stále o tom samým...nemůže uznat porážku...klasika...stále případ "PraKoStrom" a "TraChroKulička"
15. září 2009 v 19:06
Mëträkül
o čem ste se dneska s firefoxem bavili v metru?
15. září 2009 v 18:57
(S) potihcpd
čegi dnes v 18:17 - Tohle není dotaz!!! A už jsem psal, že tohle můžeš používat jen v administraci a na těchto stránkách jen osoby, které mají v administraci před nickem "(S)". Touto osobou jsi i ty, ale jak říkám tři tečky jako označování přečteného smíš dělat jen jako admin s (S). Příště mažu a výmaz!
15. září 2009 v 18:17
čegi
...
14. září 2009 v 22:50
(S) potihcpd
ff dnes v 22:43 - Ok.
14. září 2009 v 22:49
(S) potihcpd
eau dnes v 22:42 - Ok, tak pak jednoznačně trakař. Ano to druhé mě zaujalo více.

ff dnes v 22:42 - Ne! Bereš to moc racionálně! Musíš i u toho přemýšlet a brát v úvahu i logiku a realitu nejen zákony, občas hloupé. A zde je upgrade jen kvůli členění a podobnosti.

To nebylo stanoveno!

Ok, budu připraven !
14. září 2009 v 22:46
(S) potihcpd
eau dnes v 21:40 - Přesně tohle s počtem mě také napadlo a napsal jsem to tam, kdybyste to náhodou četli . Ano spolek by měl být lepší (hezky vystihnuto na tak krátkém prostoru, já potřeboval odstavec )

Firefox dnes v 22:08 - Nemas pravdu! Kulicka se radi kvůli podobnosti a historicity k upgradeům, ale v podstatě je to skutečně jen +7 chrobáků!
No ale ne tak přímo. Nevznikne ti víc komárů a neni stanovane, že víc komárů zabíjí kačince narozdíl od chrobáků. Když je kulička s chrobákem tak to znamená, že jakoby hrálo + 7 lidí navíc a každý dal chrobáka!
Neutralita je hezké řešení dál bych to neřešil, stejně se neshodnem. Jak říkám, usiluji o neutralitu, které jsem prozatím dosáhl.

eau dnes v 22:24 - Jako kdybych to chěl říct já. Máme velmi podobné názory. Ano upgrade je znak, kteří slouží k posílení jiného pravděpodobně slabšího znaku, aby porazili určitou věc nebo byli posíleni a dle mě i naopak (telefon-silný znak oslabuje v slabší), ale dal by se zařadit i mezi znaky, protože se vlastně nepojí na nějaký znak, ale je tak zvláštní, že bych ho řadil zvlášť. Kulička je upgrade, protože posiluje chrobáka, ale nefunguje jako standartní upgrade. Avšak díky řazení k upgrade dostala neutralitu k upgradeům, avšak toto řazení se k příkladu trekař vs. chrobák + kulička nevztahuje! Kulička není upgrade ze své podstaty, ale kvůli definici, historicitě a podobnosti k upgradům, ale má jiné funkce.

jinak chtěl bych opravit mé výroky ke kuličkám + chrobák vs. Kač. Kač. zabíjí sudý počet chrobáků a výjímkový ekvvalent 7 chrobáků, takže ho zabíjí: 2, 4, 6, 7, 8, 10 chrobáků. Samozřejmě i 12, ale od 12 víc zabíjí cokoliv.

Brouc!
14. září 2009 v 22:43
Firefox
j, pouze trakar x krobak + kulicka, bez kacince
14. září 2009 v 22:42
Firefox
kulicka jupgrade, tjzakon, nvyvratitelny, nzavisle na tom jak funguje. upgrady sou 4! kulicka jupgrade. podle tho smusime pri souboji trakar x krobak+kulicka zakovat!

ja nrikam zneu u upgradu jdivna, jen zsnvztahuje na cele soustavy, pouze na upgrady!

k potihcpdovi zitra. hlavne v skole
14. září 2009 v 22:42
Mëträkül
já myslel pouze trakař vs. chrobák+kulička...tohle je taky zajímavé a asi bych se připojil k vítěztví kačince s trakařem protože proti chrobákovi je to takovej super deratyzátor...
14. září 2009 v 22:27
(S) potihcpd
"aach" (Latrýnova hláška) tak jdeme na to!

Firefox dnes v 19:15 - Mrvouk (hezké) za 1. nepřišel v návrhu s polomrtvým a položivým pavoukem ale přišel dřív jako menší oslabení pavouka a trochu pro obohacení a zábavu hry. Původ názvu - nemůžu odpovědět nevím, co konkrétně ti na tom vadí. Silný opravdu nebyl, nyní možná víc. Tak to rozeberem: péro je znak pozdnější než mrvvouk. Návrh péra byl tak primitivní, že nezahrnoval upgrady ani slabší znaky jen rozdělil na živé a neživé. stanovíme, co je živé a neživé - živě věci jsou osoby a zvířata krom mrvouka, který kvůli názvu nemohl být řazen mezi živé věci (problém s Kačincem později). Tudíž ani strom není živý i když fyzicky ano, ale například trochu odbočím a nemůžeš říci, že strom byl stanoven jako živý rostoucí strom. Mohlo se jednat o uschlý strom nebo strom vyvrácený, ale nebylo stanonoveno, že se jedná o strom, jak si ho všichni představují. Prostě smiř se, že za živé považujeme všechny žijící živočichy, ne rostliny, které navíc nemusí být živé reálně. U telefonu jde o telefonové pravidlo, které mělo oslabit telefon a myslím, že se to úspěšně podařilo. Samozřejmě můžeme dát neutralitu (ale jak jsi napsal později, může dojít k přehlcení neutralit) pak je tu porážka stejně jako u trakaře, ale to mi příjde zbytečné a zjednodušuje to hru, která kvůli výjimce s trakařem má být složitější ale o to nám jde, takže jsem jasně pro poražení telefonu. Mimoto níže uvádíš, že s tím souhlasíš. Samozřejmě, že dle pravidel obou věcí jak mrvouka, tak péra by mělo dojít logicky k neutralitě (dostáváme se ke kolizi kdy nemůžeme rozhonout, co je živé, co mrtvé), která je však nepřípustná. Proto se přikloníme k názvu a tedy větší váhu dostane mrvouk takže péro porazí. S tím bych klidně souhlasil a rád. Navíc je to hezké posílení "živočichů" proti péru a hezká výjimka.

S neu souhlasím až na názor ohledně péra vs. mrvouk (můj názor výše)

Další problém - mrvouk vs. Kačinec: zde se setkáváme se stejným názorem na věc. Souhlasím s tebou ve všem kromě toho, že Kačinec je možná dost slabý, ale dle mě neupadá a nemůže upadnout kvůli svému stáří, take protože má hezké zobrazovaní a já nevidím, že by nějak vymizívával...a taky bych ještě více než ty byl proti výhře mrvouka, což mi příjde absolutně nepřípustné! 1. znak mrvouka je, že je hmyz. Až pak, že je mrtvý. 1. znak Kačince je deratizátor. Proti Kačincovi jsem zatím ani nenašel rozumný důvod proč to tak je, protože mrvouk je mrtvý a nemůže se probrat.

Tvé antipatie jso istě osobní a mrvouk je uznávaný většinou.

Firefox dnes v 19:55 -Změny hmyzu mi zase tak nevadí až na můj absoluní odpor k "Lukáš vs. pavouk nerovná se neu!!!" tj blbost. Je to prostě daný a teď jsi to i hezky vysvětlil ff dík. Historicita je důležitá a praktičnost ještě víc. Přehlasování pro mě v této chvílí má hodně malou váhu. a souhlasím i s tvým názorem na ostatní hmyz...

Jak jsem psal kulička není úplně typický upgrade, protože má svá vybraná specifika. ale beru to v úvahu jako správný příklad. Zde je to celkem jasné logicky neboť trakař má nějakou velikost a kulička nebo chrobák jinou velikost. Navíc kulička není něco jiného než +6 chrobáků a ty trakař hravě přejede. V případě pravítko strok+komár je strom rozhodně velikostně větší i když to tak nemusí být, ale prostě ať dělám co dělám, nesedí mi to...příjde mi to jako evidentní error. Myslím, že komár+strom, je prostě silnější. Ano, že pravítko zabíjí komára je silné, ale nevidím důvod, proč by nemohl být strom ochranou. Pravítko nemá být silné. Navíc si myslím, že v původu pravítko zabíjelo chrobáka (teď má snad neu) a mělo neu nebo dokonce bylo zabito komárem (dnes porážka komára) pouze s Lukáškem zabíjelo komára, ale nevím jistě. Ok dejme jim neu. Jedna neu ještě nikoho nezabila, případně můžeme udělat nové znaky kdyby jich bylo moc. Navíc tohle se nikdy setká a pro zkušební provoz bych skutečnš klidně dal neu nebo výhru stromu s komárem. A navíc v původu když bereš sílu bával sraz komára se stromem výjimkou a když se sešli měli být opravdu silnější. Pouze nyní se víc prosadili upgrady a je to fajn, myslím, že stříhání je bohatší a nestrádá a tito spojenci stejně většinou prohrají, takže jestli zabíjí nebo nezabijí pravítko jde o princip, ale samozřejmě pro nás filosofy je to velmi důležité! A klidně se o tom bavme. Jsem pro neu.

No mně to příjde celkem dost jasné a stanovené pravidlo/a. Jinak klidně bych z důvodu eliminace neu nechal pavouka chrobáka porazit, aby byl zase slabším znakem. V poslední době se začíná moc projevovat. A jak jsem napsal, chtělo by to provést eliminaci neutralit než vydáme základní pravidla neměnná v základech a stanovená námi.

Pardon, že budu reagovat i na odpověď k eau: Není mi známo, že by měl Kač. + trakař porážet chrobáka + kulička. Měla by to být neutralita. Ano trakař poráží chrobák s kuličkou má neutralitu. Ano Kač. poráží chrobáka, je deratizátor. Avšak asi jsi zapomněl na pravidlo chrobáka vs. Kačinec při větším mnöžství! 2 a 7 chrobáků poráží Kač. (nalétnou mu na pleš). Chrobák + kulička se rovná 7 chrobáků, tudíž deratizátor upadá. Nyní se podívejme na předávání síly: trakař předává porážku chrobáka a neu s kuličkou. Avšak Chrobáci zabíjejí Kač., kulička není upgrade typický jako ostatní. Navíc kulička předává neu s trakařem. Pokud vkrátíme porážky a neu zbyde nám nic. Z toho vzniká logicky neu. Tudíž by měli být neu. Avšak Chrobák má s kuličkou, kterou nepovažuji za úplný upgrade v základu porážku kačince, trakař zmizí. Myslím, že by měli vyhrát chrobák + kulička, ale rád se připojím k neu a zase tak hrozně mi nevadí ani výhra Kač. + trakaře.

No bylo to vyčerpávající, stálo to hodně času, ale tady máš mé čisté nerozvinuté skromné a základní názory. Příště se snad nebudeš tolik rozepisovat ať nemusím odpovídat takhle moc najednou na tolik složitých věcí. Myslím, že debata naživo je rychlejší příjemnější a užitečnější.
14. září 2009 v 22:24
Mëträkül
jistě ale u kuličky je to jasně dáno (ten počet) a s tím i porážení kačinců...příběh je příběh no teď sem zase slyšel že se komár do stromu schová...neutralita je jasně dána a navíc funguje pořád a nejen při duelech to sorry potom upgrady byli dělány slabé a k slabým pánům.... jako spolek mají být silnější a neutralita je neutralita žádný že u upgradů je divná....
14. září 2009 v 22:08
Firefox
tak 1. kulicka sradi mezi upgrady a ma neu s trakarem uplne stejnou jako strom s pravitekem. taze v tomle tnbude
2. strom jakoby take zvysuje pocet komaru, pac puvodni pribeh byl k tomu ten, zsv korune stromu udela komar hnizdo a rozmnozi sa proto v tom velkem mnozstvi muze postipat kacincovu ples.
neu jstejna jiste, ae zde mezi upgrady byla urcena kuli upgradum samotnym kuli duelum. jzrejme, zv tomto pripade tduel nni a krom tho, nmuzes predavat tu neutralitu z stromu na komara.
takle, csem k tomu tel rict sem rekl, nmelo bcenu tted psat cele znova
14. září 2009 v 21:40
Mëträkül
Kulička+Chrobák=7xChrobák naproti tomu Strom+Komár=Stromokomár(je to zvláštní vyjádření ale vystihuje to....) myslím že je tohle zcela očividné...prostě v tomhle nemáš pravdu a to že to neni spolek ale 7 chrobáků....dále neutralita je všude stejná nikdy se neřikalo neutralita mezi upgrady s tim si přišel až ty a s tou předáváním neutrality je to složitý no ale myslim si že tady by logicky mělo bejt to že spolek je prostě lepší...
<< na začátek | < předchozí   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |   další > | na konec >>