Svet-Stranek.cz
Kámen, nůžky, chrobák...?
Stříhání

Vaše dotazy a otázky ke stříhání (vase totasi a otaski ke stri'ani):Kámen, nůžky, chrobák...?

Vaše dotazy a otázky ke stříhání (vase totasi a otaski ke stri'ani)

Věřím, že novinky mohou některé hráče zmást, proto se tu můžete zkušených "stříhačů" ptát na vše ohledně Stříhání. Nebojte se vznést svůj dotaz a zkušení členové ITO vám rádi odpoví.

Sem samozřejmě napatří všechny spamy, vulgarismy, urážky a tapetování smajlíky. Za toto budou udělovány výmazy.

Děkuji za pochopení!
potihcpd


verim, se novinki mo'ou nektere 'ratse smast, proto se tu musete skusenik "stri'atsu" ptat na vse o'letne stri'ani. nepoite se vsnest svui totas a skuseni tslenove ito vam rati otpovi.

sem samosreime napatri vsekni spami, vulkarismi, uraski a tapetovani smailiki. sa toto putou utelovani vimasi.

tekuii sa pokopeni!
potihcpd
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
28. září 2009 v 20:55
(S) potihcpd
(Jenom předčasná částečná reakce: Problém A a problém B neexistují!!! Všichni souhlasí s námi, ty nesouhlasíš = jsi nepřizpůsobitelná menšina, ty máš problém, je to tvůj problém!!! Mimochodem, tvé vyřazování mě z diskuze jen proto, že jsem řekl, že se o kravinách s tebou nebudu hádat není na místě! Diskuze se nemá kam hýbat, kromě bodů, které jsem vytyčil v bodech 1-15. Vše je vyřešeno. Navíc jsem v bodech 1-15 přidal pár již vyřešených věcí jako kompromis. Proto tě opět nabádám k přepsání a vyjádření se stručně pouze k těmto bodům!)
28. září 2009 v 20:43
(S) potihcpd
Nebudu reagovat na tvůj příspěvek, protože je chaotický a nevím na co reaguješ. Myslím, že už jsem to úspešně shrnul do bodů. Tak to shrň také a zařaď to k bodům, které tam jsou...
26. září 2009 v 14:41
Firefox
1. byk rad rek, zspridrim puvodnio cislovani a n tho cmas v zavorce potihcpde. nni treba promenovat body, jzbytecne zmatene

tbylo na cegio
take nbylo receno, zpredava neu. predtim sme stouhle otazkou nzabyvali.
proc bnmohla? deleni nni prisne na plnohodnotny znak a upgrade. jzde spousta znaku, kere nsou ani 1. kazdy znak ma specificke vlasnosti, nexistuje pravidlo, kere bpodobne deleni zavadelo. myslim zde, aby naky znak 6 jinyk znaku pouze PRECTAVOVAL a zakoval ssvoje predkozi vyhody.

potihcpde, nprekrucuj cisla, bude v tom zbytecny bordel. resp. uz j, taze tjuz 1.
2 - tzdminuje naky znak rozhodne nni afera... za jedinou aferu a vaznejsi krizi povazuju jak sem uzrek telefon v dubnu.
3 - sepsani poradi pouzivanosti upgradu sem nmyslel jako argument. argumenty mam porad stejne, kere ste mi nvyvratili nikoliv nove. a pokuds myslel tzhra probiha v 1 okamziku tak tprece nni blbost, tak nvm na cnarazis.

cegi
1-3 - n, prave znoficialni, oficialni zaver stanovi az konference. te bsmeli podle me ucasnit klast, alfred nora, dajrajt, metrakul, optista a snad i transle.
4 - n, tak j, ae proste takovy bodyguard ti j troku k nicemu... pokud upgrade npredava neu, ok, s tim souhlasim, ae pokud npredava ani win... tuz postrada svoji poctatu pomahat.


n, praveze ja rikam, zma pero porazet i v pripade krobaka! tvy rikate, zn! kulicka jako upgrade ma vlasnosti zabijet pero i telefon i tyto vlasnosti sponeka i po spojeni s krobakem, dy navic k svym upgradovym vlasnostem prectavuje 6 krobaku. cpak ste po 2 tydnek diskuze ete npokopili moje nazory...?
tedy mozne reseni 1 jdobre az na tz7 krobaku bpero nporazilo. porazilo bho jen krobak a kulika ae pak bbylo nutno souhlasit s tim, zkulicka Nprestava byt kulickou.
reseni 2 jde facto came. kulicka zustava kulickou, tedy i upgradem a tedy prenasi win

nvm, esi tohle sou pro tebe dstatecne argumenty, spravne rikas, zjtpro ni dost nvyhodne, aby dtakoveo spojenectvi sla. jtnvyhodne i pro krobaka, kery doufal zho kulicka posili a nposilila. krobak jnjslabsi sam o sobe, kulicka bho mela posilit...

taze potihcpdovo pokracovani. prozatim sem rad zses pridrzel meo cislovani.
10 - me n. ja povazuju hovado za mnohem mirnejsi nez debil. pokud so tom nhodlas bavit tak nma cenu delat jakekoliv konference. reseni vznikaji tak, zsobe strany vzajemn dhaduji, dyz t1 z nik odmita, tak tnikam npovede.
11 - nrvi simte... upgrade sma podridit panovi ohledne prenaseni neu. ae jeo hlavnim cilem jpana okranit, n? dyz pan sam prohraje a upgrade sam vyhraje tak v spolku tma byt tak, zspolek vyhraje! vuci peru tnfer nni, pac pero porazi krobaka, nikoliv upgradleo krobaka. a tz krobak + kulicka = 7 krobaku + upgradove vlasnosti snhodlas bavit, jaks rek v 10. pokud tnces resit, nni mozn, abys pokopil moje argumenty. pokud nces resit, jtohle sekno k nicemu...
12 - ted nvm, na cos reagoval v te zavorce. v tomto bode sme resili pozustatek z te tvoji pohadky a vase utoky na mne. o pravidlek a vyjimkak sme snbavili.
16 - telefonove pravidlo: pokud nni v hre nora, telefon vzdy prohrava, pokud jnora, prohrava v pripade, zjv hre pravitko, strom v kulicka. jinak porazi noru a sam utomaticky postupuje.
takle byk ho videl ja. ja ho npopiram. proto, aby mohla kulicka telefon porazit, musi zustat kulickou. nni treba kuli me nic kouskovat ani rusit!
19 - ano jaks poznal, radeji byk fungoval podle 1 cislovani, pac zmena po kazdem prispevku bcelemu systemu ublizila.

nadaval sem mu v reakci na jeo nadavky, uz sme stvyjasnili, s tebou tnsouviselo. tak uzs tnmusel vytahovat. a oddy ten seznam existuje, resi szde nekere sporne veci, taze v tek vecek sna nej nlze odvolavat. seznam nabyde definitivni platnosti az po vyreseni
A - predavani neu
B - zakovani supgradnosti kulicky, o cem snhodlas bavit, tak tasi budem musem s cegim dresit sami

"dodatek"
dekuji, o "rykle" vyreseni spokousime uz 2 tydny v teto souvislosti byk te rad "prizval" k o5tnemu 1ni o problemu B, v ramci bodu 10 a 11.

pokud cast tveo prispevku smerovala na cegio, jaks napsal, tak sk ni nbudu vyjadrovat a du dal...
vratme sk staremu cislovani. a potihcpde, nove body byk uz npridaval, zbytecne stim bude oddalovat konference. vlaste byk klidne celou diskuzi zredukoval na problemy A a B (viz vyse)
btw j, ja opakuju, ae vy taky. na problemu starem 2 tydny uz zadna strana nic noveo nobjevi, musime sjem objasnovat stavajici postoje.

cezar nrikal "ave cezar" trikali sikni ostatni krome neo.
24. září 2009 v 21:46
(S) potihcpd
1) - 3) Ok.
4) Neshodli! Já si to nemůžu přečíst.
5) Ok.
6) Takhle tu hádku neukončíme!!! Podej nějaký důkaz nebo argument. Navíc jsem to mohl myslet jinak než jsi to pochopil!
7) - 10) Ok.
11) No jestli jsi to tam dopsal, tak fajn, ale jak řikám, já si to nemůžu přečíst dokud to nebude ve wordu.
12) Ok.
13) Ok. (Mimochodem musím opravit můj překlep v tomto bodě v minulém příspěvku: *Souhlasím.)
14) Neargumentuji!
15a) Myslím, že má vyhrát v tomto případě péro.
15b) Ok.

Měl velmocenské postavení, vládl světu a byl trochu samolibý blázen.
Takže si myslím, že zdravit sám sebe je divné. Spíš to vypadá, že jsi schizofrenik.
24. září 2009 v 19:31
čegi
1) s´otli isme se

2) s´otli isme se

3) s´otli isme se

4) s´otli isme se

5) s´otli isme se

6) ale op´aioval

7) s´otli isme se

8) s´otli isme se

9) s´otli isme se

10) s´otli isme se

11) mam i vetsinu pravitel mosna i vsekni

12) s´otli isme se

13) s´otli isme se

14) skoro vsekno vislo s pripe´u ale ktis se promakava ´ra ie plpost arkumentovat pripe´i

15a) iake vi´rati??

15b) s´otli isme se

a iak pil iini????

AVE ČEGI
24. září 2009 v 18:43
(S) potihcpd
1) Prostě má kulička smůlu...a kulička ve spojení s chrobákem přestává být kuličkou...

2) Souhlasím.

3) Souhlasím.

4) Mně nefunguje.

5) Má prostě pešek...život je krutý.

6) Jak říkám, já jsem neobhajoval sakra.

7) Ano a nemusí to být ani rozkouskování.

8) Pravda...

9) Ano je.

10) Mně příjde obecně silnější ho*ado.

11) Myslí se všechna pravidla, i výjimky telefonu a pravidla pro dávání a značení znaků, atd.

12) Občas (dost často) ano.

13) souhlasím.

14) Neargumentuji. Jen podotýkám. A to s tím chrobákem byla legrace.

15a) mám pouze výhrady k PraLuku vs. péro.
b) Ano.

Jenže César byl někdo trochu jiný.
23. září 2009 v 21:49
čegi
1) ano proti peru a trakari

2) upkrat ma pomotsi panovi ne ien sapiiet trepa v pripate kropaka a kulitski

3) kulitska ie v pritomnosti kropaka ien sest snaku (mimo televonu)

4) papir ktis pil virapen tak pil 100% pravtivi ale ot te topi se ´otne smenilo takse tet ie 100% mui soupor v potsitatsi (ma ´o i potihcpd a virevoks)

5) po´usel pro kulitsku ie smutne se sama pero porasi ale ve spoiitosti s kropakem pro´raie

6) op´aiovani pripe´em mi prite plpost

7) roskouskovani ie plpost ien v pripate televonu se musi utelat viiimka

8) uplne vsekni ne ien tsast nemelo smisl to tsist vse ien tu posletni stranku a pul

9) tsislovani temat ie kitre

10) ´ovato ie natavka to svirete satimco tepil ie tsolek s mentalni porukou a ie slapomislni tak si viperte tso vas vits urasi me spis to svire

11) to us mam pulku mam na potsitatsi truhou na papire

12) ano vv se stale opakuie

13) televon ie spetsialni snak us ien proto se sapiie ien noru a tiki ni tostane tselo kolovou imunitu takse k nemu musi pit i spetsialni postoi

14) ano vetsina pravitel vikasi s pripe´u ale ie nesmisl s nim arkumentovat

15a) vitesi spolek

15b) vitesi pero

ktis César rikal ave cesar taki stravil sam sepe a nikto se netivil
23. září 2009 v 20:16
(S) potihcpd
čegi dnes v 19:52 - Ok pokusím se, ale je to dost práce. Doporučuji se tedy příště přidržet starého systému.
1) 7 chrobáků neporazí několik věcí, které by kulička sama porazila.
2) Nebylo stanoveno, že upgrade má pomáhat zabíjet.
3) Kulička s chrobákem nemohou být vzájemně upgrade i 6 znaků.
4) O pravdivosti čegiho papíru (v závislosti na výjimku telefonu).
5) Podřízení upgrade i v případě nevýhody pro něj.
6) Chrobák vyloučí neu a obhajování příběhem (výjimky).
7) Rozkouskování stříhání do fází (v závislosti neuznání tel. pravidla od ff).
8) O tom jestli čegi přečetl všechny příspěvky.
9) Číslování témat.
10) Síla nadávek (rozdíl mezi de*il a ho*ado).
11) Sepsání pravidel na papír (vč. výjimek).
12) Ff stále opakuje stejné argumenty.
13) Telefonové pravidlo.
14) Většina pravidel vychází z "příběhu" (reality).
15a) Komár+strom vs. péro; Lukáš+pravítko vs. péro; Kačinec+trakař vs. péro.
15b) Chrobák+kulička vs. péro.

No tohoto schématu bych se prozatím držel. Můžete ho poupravit jestli chcete, ale nazasahoval bych do něj. Jinak můžete přidávat nová témata (16., 17., 18., ...), ale i podbody (a, b, c, ...)
23. září 2009 v 19:52
čegi
triv nes putu o tsem koli tiskutovat prosim potihcpda at napise vsekni poti tiskuse a o tsem isou protose v tom mam smatek muses to napsat iako tslanek napr:
1) o tom iestli kamen porasi nusky
2).....atak tale protose tak´le v tom ie vasne smatek
23. září 2009 v 19:33
(S) potihcpd
Pokračování -
5) No nechceš uznat schválené věci, to tvoří zmatky. Ale tento bod již vypustme.
8) Vypouštíme...
10)(4) Ne žádost. Tak uděláme další konferenci. Ale já beru čegiho jako současného sběrače informací a on má papír, na kterém jsme se dohodli. Je tu řešení, které všichni přijali i když to nedokážou oddůvodnit: V tomto případě poráží kulička telefon. V jiném případě se kulička mění. Je to jednoznačné, je to tradiční, je to tak. Tohle téma nemá budoucnost, nehodlám se o něm dál bavit. Mimochodem "ho*ado" mi příjde větší urážka než "de*il".
11)(5) Blbost a přede mnou neobhajuj eau návrhy. Ty neakceptuji, nesouhlasím s nimi. Budeme jí to ubírat, protože je to celkem přirozené. Jak již jsi řekl, "spolek" (kul. + chrobák je mimochodem jednoznačný příklad) je jen jeden spojený znak. Tudíž slabší znak (upgrade) pomůže, podřídí se silnějšímu znaku za každých podmínek. Mimoto můžeš říct, že pak to není fér vůči péru, které porazí chrobáka v základu!!! A to jako přežije kulička a chrobák ne? To je spam!!! To je blbost!!! Nehledě na to, že CHROBÁK + KULIČKA = 7 CHROBÁKŮ!!! NEROVNÁ SE UPGRADE K TOMU JEŠTĚ!!!
12)(6) Není zač. Dobře chápu, ale věř tomu, že jsem byl hodně naštvaný...Avšak bylo řečeno, že to tak není?! No uvedl jsi odlišné příklady. Ty příklady mají jiný příběh. Kačinec má pleš, proto se nedá ostříhat. Pavouk a Lukáš se drží pravidla - Nepřítel mého nepřítele je můj přítel... Avšak máš pravdu nebudeme obhajovat příběhem. Ale neřekl jsem, že chci metabolický proces zavést jako pravidlo teda aspoň ne u všech. (Zde chci podotknout, že ty furt říkáš, že když je něco u jednoho znaku, tak to musí být i u druhého pokud se to shoduje v nějakém bodě, ale není to tak! Každý znak se vyvíjí samostatně. Nazveš to výjimkou, ale je to pravidlo. Ano jsou pravidla společná, ale jsou i pravidla jedinečná...)
13) Tak na konci. Zrušme tento bod...
14) Viz výše (velké písmo). Tento bod je přebytečný.
15) Viz výše (ale je to vyřešené). Tento bod je přebytečný.
16)(7) Souhlasím. Ale pokud neuznáš telefonové pravidlo, tak to asi budeme muset rozkouskovat kvůli tobě. Nebo zrušme telefon!
18)(8) Říkal, že celé, ale asi ne. No stejně tleskám.
19)(9) No teď jsem v tom udělal trochu bordel, ale navrhuji vždy když zamítnete nebo skončí nějaký odstavec, abyste uvedli do závorky nové číslo ať nereagujeme na 1. a pak na 17.Ale jak chcete, klidně budu fungovat i podle toho vymazávacího bez obnovování...

čegi
1) Ho*ado je větší dle mě...
2) Ale snad nebudeš čegiho vyhazovat. Nevím proč mu tak silně nadáváš. chápu, že jsi naštvaný, ale tohle nebylo příčetné. Debil je opravdu spíš výraz stavu v dnešní době než nadávka. A čegiho seznam jsou zatím jediná psaná pravidla a toho bych si vážil.

Dodatek
k 13)(Neboť je horní bod zrušený navrhuji nové číslo 1 pod "Dodatek") Ano dobrý nápad. Bylo by dobré se urychleně shodnout. Navrhuji uspořádat v brzké době 2. konferenci, na které se to rychleji vyjedná.

čegi včera v 21:41 -
1) Ano Zbytečné se budou mazat. Tento bod se ruší.
10)(1) Ano tím mě taky občas štveš.
Souhlasím.
- // -.
Asi se jednalo o překlep, ale já jsem nic zaregistroval. Avšak případ telefonu se i tak řeší výjimkou. V případě nory jen upgrade (bez trakaře), v případě bez nory vše kromě telefonu.

11)(2) Ano. Chci dodat, že v případě telefonu se jedná o absolutní výjimku, která se nedá sice obhájit, ale ani vyvrátit a v tomto příp. se hodlám odvolávat na budoucí čegiho papír, na kterém tato výjimka spolu s jinými bude zakotvena. Bral bych to jako vyřešené.

12)(3) Hele jak jsem již psal, nehodlám argumentovat, ale jen jsem to chtěl ff nějak dokázat, když to nemůže brát jako fakt. Ale nemůžete popřít, že většina pravidel z "příběhu" (reality) vychází...

18)Není zač. Tento bod se ruší.

Omluva
1) No coment. Tento bod se ruší.

Číslování
1) Ano je užitečné. Tento bod se ruší.

19) Tento bod se ruší.
1a(4) V tomto případě souhlasím s ohledem na ff námitku, že strom je vlastně také živý.
2a(5) V tomto příp. bych byl raději pro výhru péra z důvodu, že "silnější" ze spolku (vždycky znak ne upgrade) má přednost, takže prohrává protože v základu ho péro porazí. Ale abch stále nekřivdil pravítku, klidně si tam dejte Výhru spolku. Neu nedoporučuji.
3a(6) Souhlasím. Kačínec je slabý (ve smyslu četnosti) jinak ve spolku s trakařem je dle pravidel celkem silný, ale stejně navrhuji výhru spolku.
4a(7) Ano, též doporučuji prozatím nechat tento bod. A 100% souhlasím.

čegi dnes v 15:11 - Ironie?

ff dnes v 15:37 -
1)To jsem rád. Ruší se.
2) Snad brzy bude moci. Ruší se.
3) . Ruší se.

4)(1) Ani nebyl řečen opak! A prostě se to musí brát tak, že to, že se vylíhne +6 chrobáků je dost velká pomoc. Prostě ztrácí svou základní upgradnost a skutečně je to jiný typ upgrade.

5) . Je. Skoro jako s oslíkem. Ruší se.

6) No v poslední době se to zase vrací k původnímu významu a nebo je to velmi slabé slovo. Skoro jako "sakra" nebo "v*le". Ruší se, ale klidně ještě na toto téma diskutujte.

Mimochodem: Jsi nějak zapomněl číslovat nahoře...

19)(2a-c) Toto už jsem okomentoval o něco výše. Ve 2b) mám sice trochu pochyby, ale jestli chcete...
2d) Kulička je speciální upgrade a tvoří +6 chrobáků (řečeno snad po 1000...). Navíc berme v potaz, že chrobák má být slabý. A myslím, že na něco jako je péro prostě nemá. Mimoto je tu samozřejmě fakt, že je to 7 chrobáků. A 100% nemůžou vyhrát. O tom se nehodlám hádat. Síla kuliček je v počtu chrobáků. stačí 2 kuličky + chrobák a jste vítězové. V tom je jejich síla. Bodyguard je jiný případ. Kulička nezeslábne. Přidá ti dalších 6 bodyguardů, ale proti plynu na živé věci (péro) bodyguardi prostě zvládnou nic...Takže blbý příklad!

čegi dnes v 17:24 - 19)(1a-c) Ještě bych o tom nechal hlasovat.
1d) Nešťastná připomínka. Myslím, že jsem se vyjádřil přesněji.
Řešení 1 je špatné, protože pero zabije cokoliv živé nehledě na počet.
Řešení 2 je špatné. To jsi správně oddůvodnil.
Řešení 3 je správné, jediné reálné a možné.
Ano jde o počet kuliček.

já jsem zvědav na ff, ale pomalu se odstáváme ke kompromisu. Už to nejsou spamoidní nekonečné příspěvky (no tenhle můj se nepočítá, ten je souhrný...)

Proč zdravíš sám sebe?
23. září 2009 v 17:24
čegi
19)
1-3) takse tati se teti neovitsialne usneslo se vi´raie spolek
4) to s tim potikuartem ktipik si ´o kupoval tak pik us v tu kvili vetel se se smeni na sest mik klonu

ale tati se ´otne strtavaii tva arkumenti:
1- kulitska se v pritomnosti kropaka automatitski meni na sest kropaku
2- kulitska sama porasi pero a ktis se prita k panovi tak s nim pro´raie to ie nelokitske

mosna reseni:
1- pero neni skopno oiet setm kropaku=setm kropaku pero porasi

ktomu pik se mots nepriklanel protose pi i setm kropaku samo porasilo pero tsos asi neni itealni

2- kulitska pi mela prenaset vi´ru protose us sama kulitska pero porasi

to ie saiimave ale kulitska v pritomnosti kropaka se automatitski (kdis ve ´re neni televon) meni na sest kropaku a pero oiete vse sive

3- pero vi´raie protose vili´nuta kulitska ie ien sest kropaku ktere pero po´otlne oiete

k tomu se satim priklanim ale ie tost mosne se ktis mi nekto ta zaiimavi arkument smenim nasor tati ie sase proplem se pro kulitsku ie toto spoienetstvi velitse nevi´otne ale sase s tim mo´la potsitat ktis se promenila v ieten s nejslapsik snaku a take kulitska nema kropakovi poma´at ien ´o rosmnosuie pila stvorena ien pro pripat se pute kropaku vitse nes tvanatst tsims vi´raii nemela niiak konkretne poma´at


tak tet sem vitse nes iinti svetavi na vase nasori

ave tseki
23. září 2009 v 16:12
(S)potihcpd
ff včera v 19:46 -
1) No a?
2) Nejde nám o to slovo vrah, ale o to, že nebylo stanoveno, že upgrade má pomáhat zabíjet.
3) + 4) Ok, je to těžké oddůvodnit, ale klidně to tak oddůvodnit můžeme. Pravidla mohou jít proti sobě. A takhle se to hrálo a taktot to prostě je! Věc nemůže být 6 znaky a upgradem zároveň.

Já (trochu )
1) Fajn, tento bod se tedy ruší.
2)(příště 1) Říkám, že může klidně klesnout. Ale tohle se v potaz nebere a v potaz to brát nebudu, protože to může být pouze chvilkové.
3)(2) Pcl zapomněl jsi to očíslovat...Nevíš? Před a při konferencí absolutně dominovaly nůžky. Nemáš pravdu v četnosti upgrade. Trakař s Kačincem i bez Kačince se rychle propadají a trakař je na stejné úrovni, ale spíš až za pravítkem. Takže zase tímhle neargumentuj...Dochází ti argumenty musísš přikročit k blbostem...
4)(3) Budiž, ale až uznáš naše vítězství.

Zbytek později.
23. září 2009 v 15:37
Firefox
ok, omluvy prijimam
j, srozumitelna pravidla bbyla dobra, ae zatim sna ne nlze odvolavat.
j, jisteze sem ssplet, dyt o pavoukovi stu vubec nmluvi

j1, jak mu pomaha, poctatne jzmu pomaha. at uz porazenim veci, kere bsam nporazil v rozmnozenim, tohle nbylo receno, zdyz upgrade pana rozmnozuje, jt"jiny" upgrade, keremu mame pravo ubrat jeo vyhody.

souhlas s mnou nni nic nuveritelneo, prece

tak jaks rek, puvodne tnadavka nbyla, ae ted sttak bere, ok

19)
1 az 3 - hm, zajimave, znas tnnapadlo driv... cspise v tvyk pravidlek? jinak zde byk take preferoval vitezstvi spolku, ae zase pero stake ndava nak moc. veskera nase prekozi snaha, od vzniku upgradu bylo o tjak ty spolky posilit.
4 - hm, zde jjasne videt tccete. mame 4 upgrady, z tho 3 s panem pero porazi a 1 n... kulicka jprece upgrade, nubirejte ji jeji vyhody. sem proti prenosu neu, ae upgrade bmel prenaset win, dyt kuli tomu byl stvoren! prectavuju sttak, zoba, pan i upgrade prispejou dspolku vsemi svymi winy, pan i neu, upgrade n. s zbytkem prohrajou. tedy pokud kulicka samotna nekoo porazi, mela bcame porazit i s svym panem, aby ho okranila, prece. upgrade, kery nokrani, ae naopak zslabne jpanovi k nicemu precctavte szskoupite svalnateho bodyguarda a v okamziku dy vas napadnou, najednou strasne zslabne, znuzvedne ani lahev coly... tbbylo nprijemne
23. září 2009 v 15:11
čegi
potihcpd dnes v 15:07 - tak to io
23. září 2009 v 15:07
(S) potihcpd
čegi včera v 15:53 - Včera...
22. září 2009 v 21:41
čegi
tak sa prve k tolika vetsem sem se us viatril takse putu preskakovat a nepsat spitetsne salotlou´e prispevki a porat se opakovat

10) ano omlouvam se se isem nasval virevoks slapomislnim ale stvalo me iak tokola opakuies ieten as tva arkumenti a pritom si prevaltsovan 5 arkumenti ot tri liti

taki ktsi pototknout se se nesnasim pit pretseta ien se snasim s vetsemi po´nout a vitvorit tso neisrozumitelneisi pravitla

tso se titse ietno´o okamsiku musim usnat se u televonu musime utelat viiimku a pote pute vse vireseno

prots pi setm pavouku porasilo televon to pi pilo ien pro pripat se hraie 9 a vitse ´ratsu a ieten pi tal noru ieten televon a sedm pavouki tsos pi pila opravtu na´otitska
mosna si se ienom splet a misto kropaku napsal pavouki to mi priite IAKO PLPOST protose ien upkrati (mimo trakare) meli poraset televon i pres ie´o imunitu

11) snovu sme u to´o kulitska ie iini tru´ upkratu protose panovi nepoma´a ale ien ´o rosmnosuie

12) ani se mi nektse verit se to napisu ale v teto vetsi sou´lasim s virevoksem sitse vetsinou stri´ani vsnikalo potle pripe´u ale pri tepate pi se pripe´i arkumantovat nemelo

18) tekuii sa pokvaleni me´o tsteni

IESTE IETNOU SE MOTS OMLOUVAM VIREVOKSOVI A PROSIM O OTPUSTENI ALE STEINE SI NEMISLIM SE IE TEPIL NATAVKA

tsislovani ie usitetsne

19) ieste nakonets pritavam posletni tema tnes sme to resili s potihcpdem po itskv iak to ie:
1a) Komár+Strom vs. Péro, strom porasi pero ale pero porasi komara v tom´le pripate pik navr´oval vitestvi spolu
2a) Lukas+Pravitko vs. Péro, to same iako 1a)
3a) Katsinets+trakar vs. Pero, to same iako 1a)
4a) kropak+´ov.kulitska vs. pero, vim se us to ie ietno tema ale tal pik to iako 4a api to pilo plis ostatnim velitse potopnim tematum, tati sou´lasim s vitestvim pera protose pero porasi setm kropaku a virevoks na to pute arkumentovat tak iak tose ktis se kulitska promeni v setm kropaku ´net tak iak to se porasi televon a ia na to rikam se u televonovi "tselokolove imuniti" i toto viiimka
22. září 2009 v 19:46
Firefox
ok, s cislovanim souhlasim
1-cegi, 7 krobaku nporazi nekolik veci, kere bkulicka sama porazila.
2-... zabijet v smysle "vyhravat", tj1 vrah sou i nuzky pac "zabiji"n papir
3-tohle odporuje 1. pokud skulicka meni na 6 krobaku automaticky a bezprostredne, jak rikate, pak nni mozne, aby spocitala jako upgrade a porazila telefon. pokud rikate, zsnjdriv koukne, esi tam jtelefon s norou a az pak sprimeni, tak popirate pravidlo o tom, zvse probiha v 1 okamziku. nkapu, ztndkazete pokopit... zde bbylo reseni, jak navrhoval mertrakul, zajistit, aby 7 krobaku porazelo telefon, ae v tom pripade bho porazelo i 7 normalnik krobaku.
4 - hm... ja smyslim proste, zkulicka upgradem zustava i s krobakem (upgradem prectavujicim 6 krobaku) a tudiz telefon porazi.

pcl, jtroku rozdil v delce vasik prispevku, bratri tedy k potihcpdovi
1-evidentni uplne nni, krom tho, dyz jsilnejsi, jaks na konci rek, tak bme vyhrat... tj1, tohle uz nmusime resit, mame dulezitejsi problemy
2-blby argument tnni, casto jnaka zmena pravidel z primeo podnetu oslabeni ci zesileni nekere veci. a o posileni pravitka szrovna snazim, pokud nvidis ae nikoliv nhorazne. posilit dte miry, aby byla zase rovnovaha. a nstava stmalody. behem par dnu spopularita stromu strasne zvedla (hlavne u karla ci alfreda nory, ci jak sted jmenuje, ae njen u neo).
nuzkovou aferu? npamatuju. jako nuzky nidy nztratili svoje velmocenske postaveni, ae nidy sem npostreh, zkolem tho byl nake zavaznejsi spor. v aspon nvm, zbproti nim nedo protestoval. vim jen o telefonove krizi v dubnu ci dy a o nynejsi (btw, musime sshodnout, jak ji pojmenujem, az ji vyresime ). trakar sice nni popularni, ae oproti takovemmu pravitku jprece jen castejsi. poradu upgradu v pouzivanosti vidim na strom, kulicka, trakar, pravitko. pricemz 2 stromy sou jen o malo slabsi nez komar + strom. taze mala zmena v prospek pravitka na ukor stromu bmela byt privitana.
4-zde byk videl hlavni predmet dalsi diskuze, vlastne zde sme s metrakulem zacinalu. argumenty pro a proti predavani neu stromu komarovi
5-zadne zmatky nvnasim
8-ok, kapu
10-zadnou zadost k cegimu podavat nbudu, cegi jhovado, nni zadny preceda strihaci komise! jinak pokud suz pristoupil na tzssekno deje v 1 okamzik, tak jak kulicka pozna, zda ma znicit telefon v promenit v 6 pavouku? nijakk, deje stnajednou. sou zde 2 moznosti: bud 7 pavouku porazi telefon (furt s norou, nni treba ji zde rikat), coz navrhoval metakul V kulicka 6 krobaku pouze prectavuje a Nprestava pritom byt upgradem, coz navrhuju ja. nic mezitim nlze, pac jinak bsporusilo pravidlo 1 okamziku.
11- n, cem opravdu nvedel! pac podle meo nazoru, zkulicka szakovava sve vyhody i v pripade krobakaa bbylo mozne, aby pero prohralo. zcela zbytecne ubirate vyhody kulicce. metrakul rikal, zspojenectvi ma byt vyhodne pro oba... uprimne, dybyste byly kulicka a vedeli bste, zspojenectvi s krobakem vas pripravi o nekolik vyhod a bez 2. kulicky stejne prd dsahnete, sli bste dtho? ja sem tento metrakuluv nazor nzastaval a nzasavam ani ted. muje reseni jelegantni v tom, zkulicka 6 krobaku prectavuje, taze skova jako bpridala 6 krobaku, ae ZAROVEN sponeka svoje vyhody. nvidim nutnost, aby stvylucovalo.
12-j, dekuju, jednejme seriozne. obcasny posmesmy smajlik nvadi, ae, dyz me nazyvate 10letym klukem a debilem a mi tpride dost blbe!! utocte na tcrikam, na moje teorie, nikoliv na me! v seriozni diskuzi nni misto pro vase "tvrde utoky"
blbost tjpodle me proto, zsnidy nreklo, zneu jpotrava, kera jfyzicky v krobakovi a zji z strahu vykadi... pokud jtpribeh, takznovu rikam, at neargumentujem pribehy, pac tbude k nicemu. tedy bys musel zavest pravidlo v kerem bsrikalo, zneu jpotrava. ae stejnetak bmohl neu vyloucit i kacinec pred obrovskym poctem nuzek v pavouk pred lukaskovym smradem... tohle nvidim jako spolehlive pravidlo. a zavadet dstrihani metabolicke procesy znaku mi pride prinjmensim jako hloupy napad
13-n, stejne bnedo mohl rict, ztel. pravidlo ma vyjimku zpusobenou pravidlem o promene kulicky. upozornuju, znni stanovena vaha pravidel (k tomuto snvyjadruj, viz na konec)
14- pcl. n, ted sem klidny, ted byk nic takoveo nnapsal. ae ano, vyvozuji tz tho, zkulicka szakovava svoje vyhody, tedy sou spolkem.
15-n, jen zes njdriv rikal, zprestava byt v okaziku krobaka, pak zv okamziku tel. s norou. tohle jpripad cisel 10 a 11. tohle jtedy prebytecne
16-jakto?? dycky ssekno hralo najednou! tnpopirej! bud sme spatne pokopil v mi rekni naky pripad z minulosti dy jnaky krok uprednosnovan. jinak s pravidlem 1 okamzikus souhlasil v cisle 10...
18-cegi tnprecet uplne cele, asi jen posledni tretinu, stejne hodne...

cisla sou vyborna vec, jtmnohem prehlednejsi. automaticky sem kazdemu tvemu octavci priradil cislo, tedy pokud tam naka cisla vubec nsou, k tem octavcum sem snvyjadril. jtlepsi i proto, zmuzem sledovat zmensujici spocet temat. ae jinak byk videl zakladni temata 2: predavani neu stromem Ano/Ne a zakovani upgradnosti kulicky Ano/Ne.

cegi-1. debil jnadavka, 2. urazi me, dyz mi rikas, zsem slabomyslny! vypadni pls odsud, hovado, i s svym de*ilnim seznamem!

btw, ete svratim k te 13. napadlo me, zpotom, cdresime nynejsi problemy a krize bude za nami (zdurazuji, zaz potom!), snad brzy mohli bkom sepsat uplne sekna pravidla, udelat kategorie zavaznosti a kazdem pracvidlo dnekere z nik zaradit. pak buz nidy nmohlo dojit k hadkam thoto typu. ctna t?
22. září 2009 v 15:53
čegi
potihcpd tnes v 12:25 - a kti
22. září 2009 v 12:25
(S) potihcpd
čegi dnes v 11:19 - Prý někdy ano...
22. září 2009 v 11:19
čegi
potihcpd (v sivote sem si nemislel se napisu ' v tsestine) vtsera v 21:48 - ok mislis se virevoks ieste napise???
<< na začátek | < předchozí   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |   další > | na konec >>