Svet-Stranek.cz
Kámen, nůžky, chrobák...?
Stříhání

Vaše dotazy a otázky ke stříhání (vase totasi a otaski ke stri'ani):Kámen, nůžky, chrobák...?

Vaše dotazy a otázky ke stříhání (vase totasi a otaski ke stri'ani)

Věřím, že novinky mohou některé hráče zmást, proto se tu můžete zkušených "stříhačů" ptát na vše ohledně Stříhání. Nebojte se vznést svůj dotaz a zkušení členové ITO vám rádi odpoví.

Sem samozřejmě napatří všechny spamy, vulgarismy, urážky a tapetování smajlíky. Za toto budou udělovány výmazy.

Děkuji za pochopení!
potihcpd


verim, se novinki mo'ou nektere 'ratse smast, proto se tu musete skusenik "stri'atsu" ptat na vse o'letne stri'ani. nepoite se vsnest svui totas a skuseni tslenove ito vam rati otpovi.

sem samosreime napatri vsekni spami, vulkarismi, uraski a tapetovani smailiki. sa toto putou utelovani vimasi.

tekuii sa pokopeni!
potihcpd
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
21. září 2009 v 21:48
(S) potihcpd
čegi dnes v 20:18 - Ok, ale pls mé jméno nepřekládej. Vypadá to divně a já si to nepřeju. Je to české ne terciánské slovo...
21. září 2009 v 20:18
čegi
poti´tspt vtsera v 21:56 - ok
20. září 2009 v 21:56
(S) potihcpd
čegi dnes v 21:19 - Ok.
20. září 2009 v 21:19
čegi
ia mislim se sme se us na skoro vsem skoro vsikni (mimo to´o tepila(tepil neni sproste tsi vulkarni slovo ie to osnatseni pro tsolveka s neile´tsi vormou slapomislnosti)) to´otli a asi sou´lasim se vsim tso si tnes napsal tak us nemam tuvot se viatrovat....
20. září 2009 v 19:25
(S) potihcpd
ff 18. září 2009 v 19:32 - Nemůžeš popírat něco na čem jsme se domluvili...tedy oprava: můžeš, ale povede to nikam a nikdy vyhraješ!

Výhra mrvouka je zd evidentní a nehodlám se o tom dále přít. To, že péro zabíjí živé věci je silnější pravidlo, než, že mrvouk má zabíjet jen pavouka nebo, že má být nejslabší. Péro je silnější znak a důležitější, má přednost.

Tak zaprvé, tímto neargumentuj, dokud to nebude zapsáno na čegiho papíře. a navíc je to blbý argument, vynechejme ho z toho. Taky můžeme zítra nehorázně posílit pravítko a argumentovat tím. zadruhé, ano les je trohu bbost, ale na druhou stranu, ostatní věci ho zabíjí a málokdy se nora nebo kačinec ztratí avšak klidně můžeme ostatní upgrady také posílit třeba to pravítko, ať je plnohodnotné s upgrady. A samozřejmě i trakař poslední dobou strádá. A ta používanost může být též aktuální trend. Naše rozhodnutí a nápady mají na stříhání, ale pouze dočasné, velký vliv. Vzpomeň si třeba na nůžkovou aféru. A teď? Více se používá papír neboť jsme poznamenali, že je nejsilnější a stříhači to zjistili. Takže teď může i klidně d týdne zmizet strom do zapomnění a vyvýší se třeba komár...

Viz 1. má věta.

Klidně se předává, mám právo na změnu názoru a říkal jsem, že jenom v případě, že to neuznáš jako pravidlo, tak ti to budu hájit neu.

Přišlo mi to prostě divný. Ale pak jsem se nad tím zamyslel a došlo mi to. No já taky mám právo na omyl. To je těma zmatkama, co vnášíš do hry.

Bez vyjádření. Ale v podstatě máš pravdu, můj blbý argument. Stejně mi to však stále příjde nepředstavitelné.

Furt to samé...viz výše.

Proč? Už jsem říkal, že telefonové pravidlo je silné, tak k tomu se vyjadřovat nebudu. A k péru: buďto je kulička, ta vyhrává a nebo je chrobák s kuličkou a ti prohrávají...

V případě nora kur*va samozřejmě porazí. Bez nory 7 chrobáků s klidem porazí telefon. Já nevím, co máš furt za problém, co na tom nechápeeš. Stále dokola...ach jo. Pochopil jsi to špatně!

No dobře tak to nezorzdělujme. Ale víme, že pro nás je důležité zjistit, jestli je telefon mrtvý nebo ne. Pokud je zde kulička s chrobákem a nora+telefon, tak telefon prohrává kvůli kuličce a je zbytečné, aby se kulička proměnila v 6 chrobáků. Pokud nesouhlasíš, podej stížnost k čegimu a budeme hlasovat a domlouvat se. Nehodlám to tu řešit sám s tebou, své jsem k tomu již řekl.

Nevím, proč jsi tak udivený, ale pokud je kulička +6 chrobáků jakože je, tak s pérem 7 chrobáků prohrává. To nevíš?! A samozřejmě, že péro prohrává s neživými věcmi, kterými jsou i upgrade.

Asi nebyl příklad no nevím možná jo, ale nebudu se hádat, napíšu to znova (mimochodem teď už výše příklad je). Normálně bych to vyřešil. Péro vyhrává.

Ano jsem, protože mě o už unavuje. Proto musím tvrdě útočit, ale ok, stále s tebou budu jednat jako s rovným i když mi tak občas nepřipadáš...ale to, že ji vyloučí není hovadina. Stejná blbost je, že ji nevyloučí, nevím, co ti na tom příjde jako blbost.

Dobře, tak s výjimkou, kterou, ale vytváří opravdu specifické tel. pravidlo s přesně určenými pravidly této výjimky. Chrobák na to nemá vliv.

Pak to není spolek. (teď mi napíšeš: "jdi do kelu! to si děláš srandu! chrobák + kulička a ty popíráš, že je to spolek?!!") Ale klidně si to napiš pokud popíráš, že kulička + chrobák přestává být kulička upgrade, tak se s tebou o tom dále nehodlám bavit. Fakt ne! Pak bych mohl vybouchnout a nebylo by hezké to tady čist.

Ano přestává, proč by neměla?

Teď?!!! Tobě nestačí, že to tak každý hraje? Že se to tak od zavedení telefonu hrálo? Nikdy jsi byl proti a teď nám začneš říkat, že je to nové? Zamysli se nad tím, co říkáš.

Víš, já bych rád (se nerozčiloval a vedl seriózní diskuzi)...ale někdo mi tu furt říká hovadiny...byl bych rád, kdyby se někdy taky dokázal pokořit...

čegi dnes v 18:49 - Gratuluji ti k přečtení, veřím, že to bylo náročné.

1) Ano vyjma tel. pravidla.

2) Pravda. Myslím, že se to říkalo nikdy.

3) Velice hezky řečeno.

4) To už jsem psal výše.

5) Pcl

cau

P. S. pro ff - Mohli bychom také do naší diskuze zavést číslování, ať každý problém má své číslo. Bude to přehlednější, každý problém bude zahrnovat pouze jedno číslo a nebude rozkouzkovaný a bude se prostě lépe orientovat a bude to hezčí. souhlasíš?
20. září 2009 v 18:49
čegi
virevoksi tlou´o mi trvalo to vse pretsist...
me nasori:
1) kulitska se v protomnosti kropaka automatitski meni na sest kropaku

2) otkti se rikalo se ma upkrat poma´hat panovi sapiiet ie to pomotsnik ne vra´

3) kulitska + kropak televon porasi kvuli tomu se ktis ie ve ´re televon kteri ktse siskat neutralitu musi:
1) vi´letat noru
2) siistit iestli ve ´re neni upkrat
po te siskava neutralitu => to ie ie´o ietini mosni uspek ktis ve ´re neni nora televon se potsita iako normalni snak a ielikos ´o vsikni porasi nema satnou santsi
=> ktis ie ve ´re nora a ie tam upkrat na nits se ne´leti vipatavaii televoni a to se se spoiuie kulitska se kropakem nema satni vliv na to se upkrat snitsi televon

4) kropak + kulitska vs. pero musi vi´rat pero protose pero porasi vse sive a to ie i 7 kropaku

5) na ostatni pripati se neputu viatrovat protose isou putto naprosto iasne nepo tavno viresene akorat se virevoks neumi prispusopit a neumi pro´ravat i ktis ie proti nemu vetsina

ADIOS
18. září 2009 v 19:32
Firefox
kulicka snmeni! pouze tek 6 krobaku prectavuje, aniz straci vlasnosti upgradu!

ae na 2. stranu mrvouk ma byt slaby a porazet jen pavouka taze nmuzes 1znacne rict do vyhrava. prave proto smi sem lepe hodi neu

podle me jlogictejsi zbpravitko zabilo soustavu, nez aby strom predal neutralitu. jisteze spravidla muzou stanovit zvlat, ae tady k tomu nni duvod. u trakare byl ten, zbyl z upgrade njsilnejsi. krome tho, po vasem zavedeni lesa sz stromu stal temer plnohodnotny znak, diky svym vlasnostem ma v vecim poctu dycky zajisten postup. tak ted jpotreba spise omezovat strom nez pravitko. pri hre rekneme 9 lidi sou tak 2 az 3 stromy, kere porazi papir, kacince, noru a telefon. tady j1 vekla kipa, zjuplne zbytecny komar... 2 stromy sou stejne silne jako strom + komar... nni ttroku blbe?? tjdalsi duvod, proc dat vyhru pravitku. sice taz tolik npomuze, ae nmyslim, zbten strom potreboval takle kranit. podle me prekrocil hranice slabosti upgradu bez pana!

nkapu proc bnemohla tek 6 ktrobaku pouze prectavovat a nikoliv sv ne menit

tak pak ae nvm, csprecatvis pod bezmezne oddanym upgradem. myslim, zupgrade dycky pomahal panovi zabijet, nikoliv predavat neutralitu mezi upgrady, pac neutralita mezi 2 upgrady bnmela platit mezi upgredem a soustavou. krom tho sams mi rikal, zneu npredava!

btw, potihcpde, dyz uz sme u tho. ces dneska divil zpravitko bez lukase zabiji komara?!? sis delal srandu vn? v sem spreslek...

me cice take npride vtipne, ae kazdemu muze prijit vtipne neco jineo

n, ocividne jproblem v tom, zsmyslim ztek 6 krobaku jen prectavuje, zastupuje, coz jvlasne pravda.

"V případě telefonu a péra nepotřebuje být upgrade" - jakto? dyt jen upgrady zabijeji telefon i pero.

taze esi sem te spravne pokopil, podle tebe kulicka + krobak telefon nporazi?

tak nvm des vzal takovou jistotu ztelrfonove pravidlo jtak silne, zhru rozdeli na vice momentu. tjvazne absurdni. sila pravidel nidy nbyla oficialne stanovena a zadne pravidlo bnmelo porusovat zakladni pravidla hry - treba tzssekno deje v 1 okamzik.

do rek? pcl sieas srandu?? pero prohrava s upgrady, tnvs?

vyse zadny priklad nbyl, proto sznova ptam jak bys resil situaci krobak, kulicka, pero?

ses strasne vynervovany, uklidni spls... nsem 10lete dite tak mi nplacej takove hovadiny, zkrobaci vylouci neutralitu...

j, dyt tak tj, zprohrava telefon, jen mi pride divne, zdyz srekl, z "Kulička ve spojení s chrobákem je za každých podmínek +6 chrobáků." tak jak porazi noru. poukazuju na tz "za kazdyk podminek" = "bez vyjimky"

s tim nsouhlasim, spolek byl definovan jako pan+upgrade

rikals zkulicka prestava byt upgradem v okamziku krobaka...

s dajrajtem nsouhlasim, pac smyslim, zbsekno melo probehnout najednou. dycky ttak bylo, nidy nbyl zadny krok uprednosnovan, nvm, proc tcete ted zavadet!

na konec byk ddal, at sporad nrozcilujes...! zkusme vest seriozni diskuzi.
17. září 2009 v 22:17
(S) potihcpd
dajrajt dnes v 20:29 - Tak podívej ff. Právě sem dajrajt sice napsal prostý a neodborný, ale zcela pravdivý a asi nejlogičtější názor na věc. A hlavně nezaujatý na celou naší předešlou diskuzi. a takhle to většina lidí u nás bere. Pravidla mohou jít proti jiným pravidlům pokud jsou stanovená jednodušše a jasně vysokou většinou (resp. všemi kromě tebe).
17. září 2009 v 22:15
(S) potihcpd
ff dnes v 17:09 - Nemáš pravdu. Kulička nemůže existovat když místo ní je +6 chrobáků. Upgrade prostě po zabití tel. přestává být upgradem!
17. září 2009 v 22:13
(S) potihcpd
eau dnes v 16:54 - Došlo by k erroru, kdyby 6 lidí zvlášť dal každý chrobáka bez kuliček. Poté by kvůli tvému novému pravidlu byl zabit telefon i bez upgradu, což nezní moc přesvědčivě. Avšak pokud jsi to tak schválně nemyslel a že (z přihlédnutím k absurdnosti této situace) by to platilo i na 7 ručních chrobáků, tak pak je to v pořádku i když stejně myslím, že mé řešení je lepší.
17. září 2009 v 22:10
(S) potihcpd
ff dnes v 16:36 - Ano je to spolek. spolek se však nemusí skládat vždy z dvojice pán + upgrade, ale např. v příp. kuličky a chrobáka to je chrobák (pán) + 6 chrobáků (6 klonů pána)
17. září 2009 v 22:08
(S) potihcpd
ff dnes v 16:30 - Píšeš z kuličky. Tímto říkáš, že kulička se mění na 6 chrobáků...

Tsss...každé pravidlo můžeš vyvrátit...proč papír zabíjí kámen?

Je to podloženo tím, že péro zabíjí živé věci. Mrvouk je mrtvý.

Teď jsi mě dostal. Ano vedlo mě k tomu jen má domněnka, že není reálně možné, aby pravítko zabilo strom nebo aby zabilo 2 věci. Ochrání. Proč ne? I kdyby měl předávat neutralitu, tak ho ochrání.

Takže. Pravidla se mohou stanovovat buď u skupin (např. výhra upgradů nad telefonem) a nebo u jednotlivých znaků zvlášť (např. trakař nezabíjí telefon). Proto se můžou pravidla určit zvlášť u TraChroKulu a úplně jiná u PraKoStromu, když už musíš tam mít to slovo upgrade. Ano dá se tomu říkat "výjimka" v rámci celé skupiny upgrade, ale budeme tomu řikat zvláštní pravidlo nebo konkrétní pravidlo. Ale jak jsem řekl, stále zastávám, že kulička nemůže být upgrade a +6 chrobáků zároveň!

Jak spojení "oddanost bezmezně" vylučuje předávání neutrality? To mi vysvětli...

Zase sem použil špatné slovo, ale nevim, proč vybíráš slova z kontextu jako nějaký bulvární reportér? Říkal jsem, že jde hlavně o tu realitu, proto taky nůžky zabíjejí papír. mimochodem, vtipné mi to nepříjde nerozdíl od Kačince s naplněným trakařem vjíždějícho do Nory.

Ach jo... Kniha zůstane na poličce knihou nezmění svůj stav. Pouze se přesune. Ale kdybys ji hodil do sběru a oni z ní udělají sešit, tak už tomu nemůžeš říkat kniha, ale bude to sešit. Stejně tak se kulička "rozpadne" na 6 chrobáků a už jim nemůžeš říkat upgrade nebo kulička. V případě telefonu a péra nepotřebuje být upgrade tudíž upgradem není a je +6 chrobáků. Kulička ve spojení s chrobákem je za každých podmínek +6 chrobáků.

Jsem rád, že jsi našel další možný důvod, proč ponechat kuličce upgradeovnost, ale zklamu tě. V tomto případě určitě prohrává 7 chrobáků (1 + 6chrobáků). Pokud to tak není stanoveno v čegiho pravidlech, tak to musíme změnit.

V případě telefonové situace se dříve řeší vypadnutí telefonu nehledě na spojenectví. Dostříhá se a hra se zastaví. V té chvílí se všechny upgrady pustí do telefonu (pokud tam nějaké jsou) a po jeho porážce (výhře) se mohou v klidu přidat ke svým pánům. Ano zní to divně, že vše není v jeden moment, ale telefonové pravidlo má takovou sílu, že to tak prostě je. A já nevím, jak to mám tobě jinak vysvětlit, že to tak prostě je.

Kdo řek, že by mělo péro prohrát? A na pravidlech ("výjímkách" - všimni si, že se zase chytáš jen některých slov v kontextu) se shodla valná většina. Dalo by se říct, že pouze ty nesouhlasíš.

Ano už to chápu včera jsem byl trochu mimo. Případ viz výše.

Ff pochop, že ty věci, které byly problémové se již vyřešily. Tohle je odřešený problém. Jen ty jsi proti, tak jdi do kelu ty! Ano neříkám, že je bezchybný, ale je to soupis pravidel a čegi zapisoval jen to, co jsme říkali. Takže to, co tam je napsáno je vlastně pravda, tak jak se to vždycky hrálo. A situace, které málo nastávají právě tam byly zakotveny. Tento případ beru již jako uzavřený. Můžeš si jít stěžovat k soudu ve Štrasburku, ale stejně nevyhraješ!

Znak...

Víš co, nevím proč máme o jednom problému tucet odstavců. Přečti si, co jsem psal výše. Jsem proti!

Já ne. Viz výše.

já tím neargumentuji ku*va! Jen jsem podal vysvětlení pro 10-leté dítě na jehož úrovni jsi v téhle diskuzi ty. Děti také stále odcházejí od tématu, aby vyhrály. Stále mají plno výmluv, které se však vůbec neshodují s originálem problému a okecávají a okecávají a i když prohrají, tak furt kecají a kecají...

Fajn. Tak až příjde čegi do školy tak to nechám ztvrdit většinu a bude to černé na bílém na papíře. Bude se ti spát lépe?

no sice je tu zanedbatelné množství, ale ff má pravdu v tomto. Avšak já bych to tam zakotvil natvrdo, že telefon vs. nora vs. chrobák vs. kulička (chrobák +kulička) - prohrává telefon, stříhá se znovu.
17. září 2009 v 20:51
(S) potihcpd
eau dnes v 16:24 - Teď nemáš pravdu. Jak už jsem psal, upgrade je bezmezně oddaný pánovi za každých podmínek. Od toho upgrade je.
17. září 2009 v 20:29
dajrajt
kulička proste nejdřív zlikviduje telefon a pak se vylihne
17. září 2009 v 17:09
Firefox
taze dyby bylo 7 rucnik krobaku, tak bzabilo telefon take? aha... hmm, jako esi bys takoveto pravidlo zavedl tak j, ae sem proti, kulicka zustava upgradem i dyz prectavuje 6 krobaku
17. září 2009 v 16:54
Mëträkül
no nemyslim si že by došlo k erroru bylo by to prostě nové pravidlo již nijak nezávislé na kuličce ale na chrobácích...proto tam píšu že pokud daj 2 lidi chrobáka a jeden kuličku pravidlo neplatí protože platí jen na 7 crobáků ne na 8...
17. září 2009 v 16:36
Firefox
spolek tvori upgrade s svym panem. kulicka jupgrade, krobak jeji pan dhromady tvori spolek. vysledek - 7 krobaku - jv tomto pripade spolkem
17. září 2009 v 16:30
Firefox
metrakul - n, ae dybys byl ta kulicka, proc bses mel pridavat k krobakovi dyz vis zti tprinese smrt? pri tu kulicku jtnvyhodne!
7 krobaku rucne nni soustava. soustava j6 krobaku z kulicky a 1 rucne...

ja vim dyt nprotestuju, jen poukazuju, zani tohle pravidlo nni 100%

pravidlo mrvou x pero nidy nbylo, na zaklade pravidly npodlozene domnenky ste rekli, zmrvouk vyhraje, tnkapu

strom komara okrani - jak?
ty pravidla sme stanovili my. tel sem spis vedet, jak sis pravidly oduvodnil pro cbudes pri cegio dtazu hlasovat. esis byl nazoru, zsneu npredava, tak jake pravidlo te vedlo k tomu, abys byl pro neu v pro vitezstvi stromu s komarem?

totozny nni, ae jpodobny. kulicka jporad upgrade. tmi vycitas zsopakuju, ae ja nvm jak jinak vam mam rict zkulicka jupgrade?! upgrade prectavujici 6 krobaku, ae upgrade, kery ma vlasnosti upgradu vcetne predavani neutrality, esi spredava. a esi n, pak strom komara nokrani.

bezmezne... tak jak potom muze predat neutralitu??

tak vtip muze byt zpravitkem setnes strom...

tak taky nbylo stanoveno, zjim byt prestava dyz polozis knihu na policku, tak taky nreknes, ztuz nni kniha pax nni dano, zkniha na policce zustava knihou
upgrade nmizi, kulicka sstale zakova svoji vlasnost porazeni telefonu a pera taze nmizi.

aha, taze dyz mas kulicku, krobaka a pero tak tpodle tebe vyhraje pero?? dyt pero v pohode znasilni 7 krobaku...

a telefonove pravidlo jsilne, ae rika ztelefon jporazen stromem, kulickou a pravitkem... ae dyz tam ta kulicka podle tebe uz nni? dyt 7 rucnik krobaku telefon nporazi (v pritomnosti nory samozrejme), tak proc bje melo porazit jinyk 7 krobaku, dyz vy rozdil mezi rucnim a kulickovym krobakem ndelate?

ete pripis vyjma pera, z? jako nvm, proc dyz sam uz 1000 x rikas, zkulicka v spojeni s krobakem j6 samostanyk krobaku, tak bsna tento pripad melo vztahovat tolik vyjimek. sam vidis zvase teorie jobhajitelna jen tim, ztam nasekas spoustu novyk vyjimek moje sda odvodit ciste podle pravidel, bez vyjimek!

npokopil?? takovou zpero jporazeno upgrady! a pokud kulicka nbude upgrade, tak s perem prohraje, viz vyse.

kod dkelu s seznamem, sami sme rekli, zten seznam ma kipi o keryk tu diskutujeme! nmuzes sodvolavat na neco, cdefinitivne nplati. cegio seznam stanovil nekolik veci, kere byly potom zmeneny, tohle j1 z veci, o keryk s diskutovala na konferenci s tim, zete nni uzavrena

zank?? ctj? pokud jtprekep, tak sem ho nvylustil

ja nci zrusit zpridava 6 krobaku. ja ci aby vedle tho tek 6 krobaku bylo dhromady kulickou. resp. ci, abyste nubirali kulicce jeji vyhody z upgradu jen pro jeji efekt, kery ma stejne kazdy upgrade jiny.

ja sspis myslim, zjblbost aby naky znak (normalni ci upgrade) ztracel pro 1 z svyk efektu svoje vyhody.

statecni. a pokud sou statecni, tak nic vcetne neutrality vylucovat nbudou.
jako prosimte zduvodnovat ttak, zzpodelaj z trakare jblbost. jako vtip ok, a takovou hovadinou pls nargumentuj...

nzapominej cegio pravidla pro krobak+kulicka x telefon nzahrnujou noru. a telefon prohraje bez nory vzdy. bavime stu o pripadu, dy bv hre nora byla.

ete k metrakulovi, esi bys zaved z7 krobaku ma zabiji telefon tak pak bdslo k erroru, dyz bdalo 7 skutecnyk lidi krobaka, 8. noru a 9. telefon.
17. září 2009 v 16:24
Mëträkül
pro firefoxe:nikdy sem neřek že 7 chrobáků je spolek...jinak si trvám na svém-nikdo ve spolku by neměl být znevýhodněn...jinak by se mělo dát vybrat jestli se upgrade spojí s pánem pokud by to pro něj bylo nevýhodné tak by se to logicky nevyplatilo...
16. září 2009 v 22:52
(S) potihcpd
ff dnes v 21:11 - Nemám moc času, chci spát, takže jen rychle:
Ano, ale v tomto případě je to hádka.
Při vymýšlení péra se na strom pravděpodobně zapomnělo. Byl automaticky řazen k upgradům, kterých většina je neživá, proto byl považován za neživého. Pokud s tím nesouhlasíš, eptej se tvůrce péra - Slečny Mannové, co živými věcmi myslel. Jsem si 100% jist, že myslel mezi neživé věci i strom.
Ano...ale podtsatné je, že nevymizí a jako takový může zažít comeback.

Toto se dá oddůvodnit jednodušše a ne příběhem. Při vymýšlení mrvouka ylo stanoveno, že zabije pavouka (mj. i na základě příběhu). Je to pravidlo a je neměnné, stejně jako pravidlo mrouk vs. péro.

Jak už jsem říkal nejsem eau anemusíme mít stejné názory. Já jsem svůj názor na upgrade napsal. Nesouhlasím. Strom komára ochrání. Bylo to stanoveno = je to pravidlo. "Tak to prostě je" je dost kvalitní argument a v tomto případě zastupuje větu "Je to stanoveno pravidly". Ok, tak ať mu tu neutralitu poskytne. V počátcích jsem byl pro tohle, jen tys chtěl stále výhru. Odmítáš to s odvoláním se na případ TraChroKul. Ale jak jsem napsal, tento případ vůbec není totožný. Více níže. A na rozdílných stranách jsme, protože každý zastáváme jiný názor.

Sorry eau, ale tentokrát má ff pravdu. Upgrade slouží pánovi bezmezně.

Nebudeme je tam hledat dobrá, ale chci podotknout, že Nora byla vždy představována jako něco obrovského (říkalo se, že při hodinách schovává v noře Páju) a že pohltí cokoliv a že repiky s ní jsou smrtelné nbeo neuvěřitelný zážitek až do smrti. Takže mi neřikej, že TraKač. do Nory nenajede (návíc zde jde o stanovený vtip). U pravítka to stanoveno nebylo a když to vezmeme reálně, tak to nelze udělat. Ale ok pojďme jiným směrem.

Toto není porušování pravidel. Nebylo stanoveno, že když se spojí s chrobákem zůstává upgradem. A většina lidí ti řekne, že spolu s chrobákem se vytvoří +6 chrobáků a upgrade zmizí. S telefonem je to výjimka, která je zakotvena velmi silným telefonovým pravidlem. O "dvojznaku" (upgrade, +6 chrobáků najednou) ještě později, ale něco už teď. S trakařem neutralitu nemají, protože to není kulička, ale +6 chrobáků. Trakař snadno přejede 6 chrobáků. Je to pravidlo zakotvené v soupisu pravidel od čegiho. a už si mě tím naštval. Kulička změní svůj stav na +6 chrobáků a přestává být kuličkou. Dospěl jsem k názoru, že přestává být upgrade! A nejlepší věc je, že neexistuje případ ve kterém by musela být upgrade, aby se neporušovala pravidla (telefonové pravidlo je silné pravidlo zakotvené v ústní domluvě), takže kulička se klidně může stát +6 chrobáky a přitom "nepoškodí" všechna pravidla. tento spor je k ničemu, protože ty to nehodláš pochopit. Opakuji, že se s eauovou teorii neztotožňuji. Jen dodávám, že stále jsi nepochopil, že TraChroKul a PraKoStra nejsou totožné příklady. tudíž se neutralita v případě TraChroKulu nepředává a vyhrává trakař.

Ano bylo by to nefér jen do té doby, než by nezaložila speciální mou iniciovanou skupinu. Avšak to se nestane. A kulička (snad po tisícáte říkám) ve spojení s chrobákem je to samé, jako kdyby do hry přišlo dalších +6 lidí a dalo chrobáka (vyjma tel.). Takže fér to je.

Nepochopil jsem jakou souvislost má péro s upgradovností kuličky v tomto případě?
No coment! Zase to a to samé. máš to vysvětleno a popsáno výše...víš, že se opakuješ?

To samé zase. Výše.

To samé zase. Výše.

Další příspěvek:
Jak jsem psal, zank nemůže zůstat upgradem pokud je zároveň jiným znakem. Ok Jak chceš. Můžeme zrušit, že kulička přidává +6 chrobáků. můžeme z toho udělat upgrade, který vždy zůstane upgradem. Upgrade na h*v*o! To bys chtěl? Všechno by se vyřešilo...líbí se ti to? Máš z toho radost? Mně to problém nedělá!!! Vidíš, že to, že to tak je je v tomto případě tak rozumná věc, že to nemá jiné řešení, než, že se smíříš s tímto! Je to pravidlo stanovené v čegiho seznamu. Většina se na tomto shodla. A mě fakt nebaví ti to vysvětlovat furt dokola. Shrnutí - upgrade nemůže být zároveň upgradem a znakem. V tomto případě je přirozenější zrušit upgrade a ponechat +6 chrobáků.

Že jo. Nevím, co je to stasteci. Ano nuetralitu nevyloučí. Ale neutralitu vyloučí!! Ta pohádka má v sobě víc než si myslíš. Řeší celý tento problém TraChroKul. Dal jsem do něj všechny mé nápady, oddůvodnění a pravidla a argumenty. Vyplývá z toho logický příběh na základech pravdy a nejlepšího řešení, jak se to asi děje. Pokud tě nepřesvědčí ani toto, jsi ztracený případ a navrhnu tvé vyloučení z kroužku stříhačů.

Prostě jsem to z toho předešlého nepochopil, teď jsi mi to vysvětlil. Jak říkám eau má jiný názor na věc a možná už ho změnil po tom, co zjistil, že má chyby.

Ano, taky možnost.

eau dnes v 21:27 - Čí odpověď? Wow. Geniální a prosté řešení. Teď už tvůj návrh přijímám, akceptuji a souhlasím a podpořím ho. Takto by byla i vyřešena neutralita PraKoStra!!! Ale neboj, určitě budem debatovat dál o něčem jiném.
Avšak teď mě napadlo, ještě jednoudušší řešení, které už je zapsáno v pravidlech od čegiho: kulička + chrobák zabijí telefon. Je to stanovené pravidlo, je to tak, je to domluveno!
<< na začátek | < předchozí   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |   další > | na konec >>